2006/10/11

TTA in my heart

Thank God för internet. Det var längesedan jag bara råkade snubbla över något på en hemsida som fått mig i sådan extas som detta. Den crispy fresh bloggen OMGWTF har länge lagt upp fin musik men har på senare tiden slackat lite. Fast det kanske beror på att jag inte gillar exakt samma saker som för ett halvår sedan, men men. Så den föll lite i glömska, men så gick jag in där idag av en ren slump och fann detta. Pure happiness and excitement!

Firar detta med att lägga upp en av deras låtar som tidigare funnits för gratis nedladdning på Service-sidan.

TTA - Holiday (Meat Boys Remix) // En underbar remix på en av mina absoluta favoriter. Meat Boys remix av Embassy på deras senaste ep är också bra. När ska Meat Boys/Luciano Leiva släppa eget material? Hoppas på Service!

TTA kan inte försvinna ur mitt medvetande, även om jag verkligen skulle försöka. När jag fick hem Escaping Your Ambitions förra veckan blev jag först glad över det snygga fodralet, och när jag sedan efter några lyssningar verkligen började höra vad skivan innehöll lade jag mig ner och sov gott. Det är så vackert. Här är några direkta favoriter.


Update: Aj aj aj. Det sved så mycket när jag upptäckte att jag hade blivit lurad att jag lägger den här TTA-posten på hyllan ett tag. Återkommer snart.