2006/10/10

Old Hov

Fan jag brukar bli imponerad av sånt här. Få ståpäls eller iaf bli lite upprymd. Men det här var bara löjligt. Gwyneth Paltrow, vad gör hon där? Hörs inte ens att hon sjunger, den dåliga kvalitén till trots, det inte ens värt en chans. Jay-Z är ju kanske inte känd för sina smakfulla val av partners. Linkin Park svider fortfarande, sedan är han ju tillsammans med Beyonce. Jag gillade Deja Vu ordentligt från början men efter att jag såg videon så vände det sig i magen på mig, och jag som vanligtvis gillar hela big-booty-and-Im-proud-grejen. Hon får fan lugna ner sig. Jiggas vers är ju iofs det som gör hela låten, men men.

Nya låten är inte direkt vad jag hade hoppats på, men den kan säkert växa. Hoppas på ett sparsmakat och smakfullt album, ett måste för att jag ska glömma några av de senaste årens fiaskon.

Jay-Z - Show Me What You Got

Jay-Z - Kingdom Come (Radio Rip)

// Produktion av Just Blaze på båda låtarna. Såklart. Gillar Kingdom Come bättre.

Här snackar Jay och Blaze själva om låten.

För dig som vill ta igen lite klassiska, förlorade eller missade Jay-Z-lines, freestyles, bars n shit like that. Klicka!

Chris Martin ska tydligen vara med på skivan, både på sång och produktion. Vad ska man tycka om det? Men det ska tydligen vara bekräftat att Eminem rappar och producerar, kan bli hur bra som helst. Skivan Kingdome Come ska kanske släpps redan nu i november.