2006/09/25

Peppen!






Har ni påbörjat peppen ännu? I know I have. "Escaping your ambitions" släpps i veckan. Vad det nu än kan tänkas vara får de här bilderna och ljuden mig att rysa av lycka och pepp pepp pepp.
Boka ditt ex på cdon och kolla tracklist.


Fattade först nu att The Embassy ska släppa den här nu nästa vecka. Vilka fina två veckor detta kommer bli, kanske en hel framtid tillochmed. Boka och kolla tracklist! Ny hemsida har de också, ser väldigt bra ut. Det är iaf minst två remixer med på skivan, av Panache och underbara Meat Boys. Håll ögonen öppna så kanske Meat Boys två tidigare remixer (TTA och Robyn!) dyker upp här. De är totalt super båda två.

Update: Köp Embassys skiva direkt i Service egna shop, då får man med två fina pins dessutom.

Vad som kan sägas om Escaping your ambitions är väl det att den begränsade upplagan (500 ex, så om du vill ha ett se till att boka) och den knappa informationen om att det är ett instrumentalt album pekar på att TTA går ifrån sin tidigare starka popformel. Men om man ser titeln som en förklaring istället för ett statement, att de kanske vill fly undan de förväntingar som kan tänkas ställas på dem från sig själv och omgivningen, blir jag återigen hoppfull. Detta är kanske ett sidospår från vad de tidigare blivit älskade för. Inget tyder på att det är dåligt. Men TTA-låtar utan text tror jag inte själv att jag någonsin kommer kunna älska lika mycket som dem med.

PEPP PEPP PEPP, imorgon landar båda paketen i brevlådan!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har bokat Escaping Your Ambitions, ska komma i brevlådan imorgon också. The Tough Alliance - Dont Close Your Eyes är ju så jävla bra, finns att ladda ner på sidan.

5 oktober 2006 kl. 00:05  
Blogger Oller said...

Ja den är makalös. De lyckas göra mig lyckligare och lyckligare för varje grej de släpper. Det finaste vi har här i vårt land.

10 oktober 2006 kl. 22:08  

Skicka en kommentar

<< Home