2006/11/28

Happy moment!

Hade först en lös ide om att göra ett monsterinlägg för att kompensera hur pass slapp jag varit den senaste månaden. Tänkte försöka inkludera allt positivt jag upplevt, i läs-, film- och musikväg. Men nu känns det inte lika bra. Tar det nog bit för bit, alltså ganska heavy updating här framöver.

Det enda jag vill göra just nu är boasta och pe
ppa inför min och PH's klubb! Vi var på möte på Plaza idag här i Östersund. Killen var väldigt intresserad av våra ideer och vi ska få sätta igång direkt. Första klubbkvällen blir torsdag 14 december. Lyxxx & Skräp will be the name. Yeah!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Det här är ju typ vad vi tänkt spela:

Mekon - Yes Yes Y'all (Duke Dumont Remix)

Missy Elliott - We Run This (Duke Dumont Remix)

Justice - Let There Be Light (Duke Dumont
Remix)

Så kan det gå om man har flyt på soulseek!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Det där var mest för att jag fick tag på alla dessa remixer av the Duke på en gång, och han är så extraordinärt fet så jag var tvungen att posta dem alla. Ska finnas ett galet liveset med honom någonstans ute i cyberspace. Haha vi får se hur det går med typ hipsterklubb i ÖSD, men det är bara att hålla tummarna. Lovar att det blir lite T.I. och grejer också.